Listopad 2010

Steel ║ móda

30. listopadu 2010 v 18:59 | Vidlička |  Kusovky
Comment: Vidlička hold bude muset našetřit, aby si mohla pořídit tyhle fajn botky :)
Popis1: 20ti dírkové černé steely s anglickýma vlajkama
google.com
popis2: 20ti dírkové černobílošedé steely :)
google.com

Ana diet ║ Day 1st

30. listopadu 2010 v 18:19 | Vidlička |  Jídelníček
plán diety: www

Den 1.
07:00 termix 495kJ
10:00 pár koleček mrkve 180kJ
13:00 2 křehké plátky 208kJ
16:30 2 křehké plátky 208kJ
17:00 kus banánu a jablka 424kJ
18:00 plátek sýru a šunky 160kJ

pití: voda 0kJ, capuccino 238kJ
pohyb: chůze, a zachvíli jdu jezdit na rotopedu a pak dám posilko ;)

výsledek: 1913kJ
maximálně jsem mohla: 2093.4 kJ
comment: Jsem spokejená už se těším na zítřek :).
Rada: Nežíte Jídlem ani Hubnutím! žijte si svůj super vtipnej život a hlavně pořádně energií nabitý!

Analeigh Tipton

28. listopadu 2010 v 21:39 | Vidlička |  Thinspo

Analeigh Tipton

Určitě ti kteří májí Facebook zadejte si její jméno do vyhledávače.
Závidím holkám které se staly jen tak modelkami.
Nechápu ty její blouhé hubené nohy! :)
A má krásný sport KRASOBRUSLENÍ.

Analeign Tipton

Pro ana dieta

27. listopadu 2010 v 15:39 | Vidlička |  Strava
schéma diety která hraničí s anorexií ;)
Comment: Myslím že je to fajn ;) 
Upozornění: je to v kaloriích (kcal) já si třeba vše třeba počítám v kJ takže jestli se najde někdo takový tak dole připíšu přepočty ;)

Takže ║ 25.11.2010

25. listopadu 2010 v 21:09 Já píšu..
Takže! mám jen 14 dní do věnečku a nechci tam bejt za nejvetsi kouli! Dneska jsem spolužačce řekla: " fuj to není možný já žeru jak nikdy jindy" ona se na mě podívala a řekla "Vidličko, nauč se z toho nemít špatnej pocit anebo si to naplánuj zajímavý prostě tak aby tě ten jídelníček bavil" Jo to je ono! :) Aby mě bavil ;) Navíc jsem zjistila že vlastně vedu s jídlem boj a samozřejmě že ho nechci prohrát! Přece NEPROHRAJU nad Jídlem! No a vlastně jsem zjistila, že na to jídlo ani nemám vůbec chut, jen prostě mám nutkání něco strkat do pusy. Hroznej zlozvyk :/ !!!
deviantart.com

ach jo!

22. listopadu 2010 v 22:32 | Vidlička |  News
Není to dobrý :(

Jak nepřibrat o Vánocích

21. listopadu 2010 v 0:39 | Vidlička |  Strava
Už za pár týdnů tady budou vánoční svátky. Na většinu z nás budou na stole čekat dobroty jako jsou cukroví, bramborový salát, smažená ryba, vánočka, chlebíčky, jednohubky.... Určitě tomu ani vy neodoláte. Ale co dělat, ať nepřiberete několik zbytečných kilogramů? Určitě se nevyhnete těm lákadlům, ať už u vás doma nebo u příbuzných a známých. Jsou ale určité způsoby.

Ploché břicho

21. listopadu 2010 v 0:09 | Vidlička |  Tělo
Mít ploché břicho je sen každé ženy, protože ploché břicho znamená, že je člověk doopravdy štíhlý. Jak docílit plochého bříška? Jde to vůbec? Odpověď zní jde, ale jen za určitých okolnosti a po dodržování určitých pravidel.
Ploché bříško může mít jen ten. kdo nemá nadváhu či obezitu - to je snad každému jasné. Většinou na břiše zůstávají poslední špíčky štíhlým ženám a je nejproblémovější partií. Pokud máte ideální váhu a k tomu jen pár špíčků na břiše, máme pro vás rady, jak dosáhnout plochého břicha.
  • 1. narovnejte se - choďte narovnaná, mějte narovnaná záda, ramena, zatáhněte břicho a ukazujte prsa světu.
  • 2. jezte pravidelně malé porce jídla - jezte pravidelně 5 - 6 × denně malé porce jídla, nepřejídejte se. Inspirujte se tvorbou dietního jídelníčku.
  • 3. nejezte sladkosti, tučná a smažená jídla - pokud se chcete zbavit posledních špíčků na břiše, nejezte další tuky, jinak nebudete mít ploché břicho.
  • 4. choďte pěšky - choďte pěšky místo používání auta či MHD, nejenže budete při chůzi posilovat celé tělo ale i břicho. Půl hodinka denně vám prospěje.
  • 5. posilujte - posilujte břicho (zkracovačky) a také celé tělo, které je důležité při hubnutí břicha. Minimálně obden byste měla posilovat bříško.
  • 6. aerobní aktivita - cvičte nějakou aerobní aktivitu nejlépe 2 × týdně. Vyberte si to, co vás baví - aerobic, spinning, elliptical, veslování...
  • 7. dostatečně pijte - nejlépe 2 - 3 litry vody

Vidíte, mít ploché břicho není nemožné. Stačí se jen trochu omezovat v jídle a pořádně cvičit. Pokud budete dodržovat výše uvedené rady, tak můžete mít menší bříško do měsíce. Záleží, v jakém stavu je vaše břicho teď, protože se nedá přesně říct, kdy budete mít ploché bříško.

plán na 17.11.2010

16. listopadu 2010 v 20:09 | Vidlička |  Plány
TAKŽE PLÁN ZNÍ TAKTO!:
08:00 light jogurt, actimel
12:00 sojový rohlík + šunka a sýr
15:00 banán
18:00 charry rajčátka
21:00 směs salátu

pití:voda, čaj, kafe
pohyb: fitko, chůze, taneční
comment: áááá zejtra na dvoudíl harryho pottera do pul 3 ráno :))

thin

►16.11.2010

16. listopadu 2010 v 19:50 | Vidlička |  Jídelníček
06:40 actimel, banán, plátek sýra 30%
09:40 banán, mandarinčička :D ..(hrozně prťavá byla)
12:40 bulka (ořechová), knackebrod s půl plátkem šunky a 30%sýr
15:20 vařená čočka
19:00 mrkev, charry rajčátka

pití: kafe, voda, kafe, čaj, voda
pohyb: chůze, *večerní posilko

Spokojenost: 8/10
Comment: No když jsem to spočítala na fitwebu v kJ, vyšlo mi ani né 3000kJ, což se mi dost líbí :). avšak sem jedla už trochu víc než včera, takže si musím dát zítra pozor! (3. den je ryzikový) a navíc je svátek :/. Tak jsem si naplánovala s Lenčou fitko ;) mám navíc i taneční, takže se budu určitě držet :)

►15.11.2010

15. listopadu 2010 v 19:19 | Vidlička |  Jídelníček
07:00 light jogurt, actimel
10:00 banán
13:00 slunečnicová bulka s půl plátkem šunky a eidamu
16:20 mandarinka
19:00 mrkev a pár charry oválných rajčátek

pití: 2 kafe, 2l vody (zatím!)
pohyb: chůze, gymnastika, špičky, *večerní posilko

spokojenost: 9/10
Comment: 2kafe! :/ ale tak radši kafe než zřešit nebo usnout na angličtině ;)

plán na 15.11.2010

14. listopadu 2010 v 21:44 | Vidlička |  Plány
07:00 actimel, jogurt light
13:00 slunečnicová bulka se sýrem a šunkou
19:00 mandarinka/mrkev

pití: 4l vody a jedno kafe
pohyb: chůze, gymnastika, špičky a domácí posilko

comment: ! CHCI ZHUBNOUT ! Pro krásu se musí trpět a hlavně blíží se věneček a Vánoce .. to budou samé ochutnávky cukroví a nehodlám ryskovat, že ze mě bude koule! 

HUBNOUT Chci!

14. listopadu 2010 v 16:49 | Vidlička |  Já píšu..
Nejdřív jsem si říkala že začnu hubnout. Tak jsem přestala jíst sladký, pít sladký a místo bílého pečiva jsem do svého jídelníčku zařadila tmavé pečivo. Potom jsem zjistila že každej sýr taky není správný k hubnutí, takže jsem se zamřeřila na sýry do 30%tuku v sušině (jo občas sem si kousla jiného přiznávám .D, ale s rozumem). Salámi a další uzeniny samozřejmě byli tabu! Jediným možným adeptem byla šunka. Zelenina a Ovoce byli podmínkou denního jídla! Nakonec jsem se dala do pití 4l vody denně to pomáhalo neskutečně ;). Dál žádnej jinej jogurt než actvie nebo light neexistoval. a nějaká pomazánka?! no jedině fit line s jogurtem ale to jen málo kdy. Obědy vypadali tak že jsem se toho štítila brala jsem si to na desertní talířek. 
Teď je vše jinak :( jsem nějaká rozežraná, příjde mě že kynu. Navíc jsem se vždycky snažila hubnout zdravě .. JENže příjde mi že mě to prostě jen tak zdravě nepůjde .. A ted už mi to příjde tak trochu jedno! CHCI BÝT PROSTĚ HUBENÁ a je mi jedno jak toho dosáhnu ale dosáhnu!
Bulímie/Anorexie nebo snad různý prášky! Je mi to jedno prostě zhubnu ! :)

►14.11.2010

14. listopadu 2010 v 16:09 | Vidlička |  Jídelníček
09:40 actimel, light jogurt, mandarinka, pár vlašských ořechů
12:00 kachna s cuketovým zelím, 3x mandarinka
14:00 ořechy a mandarinka
16:00 ananas a slunečnicová bulka

pohyb: úklid, chůze
pití: voda, kafe

spokojenost: 5/10
comment: nejsem spokojená! 

Jenom plány

14. listopadu 2010 v 15:59 | Vidlička |  News
slečny a možná i kluci co zavítaj občas na můj blog zdravím s takovou horšejší zprávičkou...
Změnila jsem dess a s touhle změnou přišla i další změna zjistila jsem, že dřív než jsem měla blog .. měla jsem i větší vůli .. :( .. takže tenhle týden to vidím jen na plány ;). Tak mi můžete maximálně říkat jestli ty plány jsou dobrý ;). 
Vidlička ;)
dance

►13.11.2010

14. listopadu 2010 v 13:02 | Vidlička |  Jídelníček
08:40 sojový rohlík + lučina, hermelín, banán, 3x jogurt
13:00 špagety + sýr
do 17 hod bio jogurt, ořechy, ananas 
od 17 hod dvě eis cappuccina

pití: 2l vody, džus
pohyb: fitnes, chůze

comment: ráno v posilce ;) krása 700 calorií dole. Ale celej den jsem dost jedla :/.
Spojenost: 5/10

CHROM

9. listopadu 2010 v 21:55 | Vidlička |  Strava
Chrom
Přestože je pro organismus nezbytným minerálem, devět z deseti žen nesplňuje požadavky na jeho minimální příjem. Je nepostradatelný při metabolismu glukózy, syntéze mastných kyselin a cholesterolu, což ocení zejména diabetici. A teď dámy pozor - předpokládá se, že ovlivňuje pocit hladu, především chuť na sladké a podporuje ztrátu tuku v těle. To také nejsou vlastnosti zrovna k zahození, že? Najdeme ho v kvasnicích a pšeničných klíčcích nebo v potravinových doplňcích.

Chrom aktiv Tob. 30 cca 57-60kč ;)

►8.11.2010

9. listopadu 2010 v 20:49 | Vidlička |  Jídelníček
06:40 jogurt
10:00 bluma
13:00 sojovy rohlik se spenatem (čerstvým)
15:45 bio jogurt
16:45 a 19:00  čina

pití: voda, kafe
pohyb: chůze
Spokojenost: 5/10
Comment: grr! ta večeře děs a jakej kotel jsem toho měla :(

:) ║ spřátelené blogy

7. listopadu 2010 v 14:08 | Vidlička |  News
čegos mý mílý :)
Mám po vystoupení. a nakonec jsem úplně vypustila, že jsem objemnější v tom hnusným dresu nalepeným přímo na těle. Hlavní bylo dát do toho sebe, energii a vyjadřit nevyjadřitelné ;)).
Každopádně myslim si, že teď se mi bude hubnout lépe. Protože teď už to vyloženě budu dělat jen a jen pro sebe :)).
A co vy? :) Hubneme hubneme?
CHtěla bych poprosit mé SB(Affs ...), aby se mi sem napsali. Začínám se v tom ztrácet, kolik vás vlastně už mám :).
Vaša Vidlička :)

► 5.11.2010

5. listopadu 2010 v 22:43 | Vidlička |  Jídelníček
06:10 jogurt
08:12 1/2 kaiserky se šunkou
10:30 1/2 kaiserky se šunkou
13:15 šmaky salát s kaiserkou
15:15 jablko, ořechová houska, gouda, jogurt
17:30 směs salátů
20:00 směs salátů

pití: voda, kafe
pohyb: chůze, 5 hodin treninku

spokojenost: 6/10
comment: Moc pečiva. Ta svačina příšernost. Málo pití. Jsem tlustá a zítra mám den D - den mého představení :(. ACHJO.